søndag 29. mai 2011

Hett boktips

Jeg nevnte vel kanskje at jeg kjøpte to bøker på purl da jeg var i USA. Den ene er den fineste boka jeg har sett omtrent. Den heter Handmade Weddings, og den er HELT fantastisk. Litt merkelig kanskje, å kjøpe en bok om bryllup siden jeg allerede er gift, men den er så fin på alle mulige måter at den måtte bare inn i samlingen. Hadde jeg hatt denne boka da jeg planla bryllup selv innbiller jeg meg at det hadde vært mye mindre stress!
Det jeg liker aller best er at den er delt inn i ulike stiler, Retro Homespun, Girly Romatic, Happy Graphic, Organic Minimal, Modern classic og found. For hver stil er det masse fargeforslag, og tips til inspirasjon som passer til stilen. Nå er jo dette såklart bare et forslag, men jeg syns det var skikkelig vittig at fargene vi valgte passet til stilen Retro Homespun, og at jeg liker alt de foreslår i den stilen.
Selv om du ikke har tenkt å gifte deg er det masse fine ting inni her, det er jo en bok om ting du kan lage selv, og masse av det passer til flere anledninger enn bryllup. Jeg fant så utrolig mye fin inspirasjon på nettet da jeg planla bryllup, men her er det fader meg nesten alt det bra samlet i en bok.
Skulle tro jeg hadde valgt meg denne boka som min religion, men det er bare nesten altså. Jeg får såklart ingen penger for å skrive dette, og boka betalte jeg gladelig for selv! Jeg betalte 25 dollar for den, men fant ut da jeg kom hjem at den finnes på capris, og koster bare 148 kroner, så løp og kjøp! Jeg har tatt  disse bildene for å vise dere litt hva det går ut på, selv om det kanskje ikke er helt lov...

2 kommentarer:

  1. perfekt tips for en nyforlovet en som meg :) jeg bestiller straks. fortsatt fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Kjøpte den for noen dager siden, fordi jeg har en venninne son skal gifte seg. Fikk tips om den i Mollie. Har ikke fått den i posten enda. Gleder meg:)

    SvarSlett