onsdag 12. januar 2011

Bokmerkedypdykk - uke 2 : Lag din egen Eames-inspirerte kleshenger!

Først, tusen takk for responsen på pingvinoppskriften...Jeg er helt stum jeg, og jeg har solgt kjempemange allerede! Jeg jobber videre med reveoppskriften til de som venter på den. Og til de som trenger 9 mm øyne så er det bare å smøre seg med tålmodighet, fordi jeg er som vanlig helt elendig på å forespeile etterspørselen. Så:

Forrige uke startet jeg en ny serie. En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Forrige ukes tips kan du se her, og her er ukas tips:

Denne er helt fantastisk. Finere enn originalen syns jeg, med de litt mer dempede fargene, og gurimalla så mye gøyere det er når man har laget den selv. Og billedserien til de som har laget den er også så utrolig fin! Denne skal jeg lage en dag. Den får bare stille seg i kø bak alle de andre prosjektene jeg skulle ha gjort!
Også her følger det trinn for trinn-tutorial med bilder. Fra Thompson Family.

6 kommentarer:

  1. Jeg blir så imponert over alle de smarte tingene du finner på nettet! For meg er det fremdeles litt jungel, og da er det fint å ha deg som kan servere meg slike ting på et sølvfat ;) Fantastisk god ide og veldig grundig og fin forklaring med masse bilder. Takk!

    SvarSlett
  2. God ide! Hvor mange er vi ikke som elsker Eames-hengerne men som slett ikke har penger til det? Dessuten er det jo bare så artig å lage ting selv også - med sin egen personlige vri til og med:-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk bilde og fantastisk knagg; helt på høyde med ekteparet Eames sin!
    Ha en fin kveld!
    Hilsen kaspara

    SvarSlett
  4. Oliver digga reverangla si, sjekk ut bildene på bloggen vår:)

    Liker at du deler bokmerkene dine!

    SvarSlett
  5. Veldig søtt Johanne! Fint den falt i smak :)

    SvarSlett
  6. Fantastisk diy. Tak for linket. Håber det er i orden jeg har linket til dig og brugt det billede du også har brugt. ;O)
    Tak for en skøn blog.
    Kh. Susan

    SvarSlett