tirsdag 11. januar 2011

Pingviiiinmønster!

Mange av dere forbinder kanskje Kaptein Biff med aperanglen. Men det er denne pingvinen som er mitt virkelige hjertebarn, og logoen på butikken, bloggen og visittkortene mine. Det var det første ranglemønsteret jeg lagde, og den har vært i Kamille og greier! Det føles litt rart å skulle dele denne karen her, men nå ligger mønsteret  i eplabutikken min. Vær så snill - respekter at dere ikke kan lage denne for salg. Ser du noen som gjør det blir jeg glad hvis du sladrer til meg! Takk for alle tilbakemeldingene om at denne oppskriften var ønsket :)

Det er forresten sånn at øynene som er brukt til denne og til reverangla er 9 mm, og ikke 6 mm som de andre ranglene. Jeg regner derfor med at det blir litt etterspørsel etter denne størrelsen, og har bestilt flere, men siden de koster litt mer i innkjøp kan jeg ikke tilby disse til samme pris som de små øynene. Jeg har i første omgang laget en materialpakke med ustyr til å lage to rangler, så er det mulig jeg lager flere typer pakker etterhvert. 

10 kommentarer:

  1. Den er så søøøt! Åh, det var nå jeg skulle ønske at jeg forsto noe som helst av hekleoppskrifter. :-)

    SvarSlett
  2. JIPPI:) Den skal kjøpes - snart:)

    SvarSlett
  3. Jubi:) Så har jeg købt det!

    SvarSlett
  4. Denne var bare utrolig søt!
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  5. Den er bare skjønn! Jeg hekler jo ikke, men det er jo fantastisk at du deler mønstrene dine med de som gjør det.

    SvarSlett
  6. Jippiiii! Jeg har store planer om å lage rangler á la Kaptein Biff etter hvert, og pingvinen er en av favorittene mine;-)) So count me in;-))

    SvarSlett
  7. Bare for å understreke det: jeg tenker IKKE å lage rangler á la Kaptein Biff for å selge dem videre, altså - men kun for eget bruk og kanskje en gave eller to;-)) Leste min egen kommentar over idet den la seg inn og syntes plutselig den så litt suspekt ut...

    Huff - det vil man IKKE være...

    SvarSlett
  8. Heisan dyktige heklerske!
    Utrolig herlig disse rangledyrene dine!!!
    Nå skulle man hatt små barn, ser jeg.
    Så gøy å se stoffparaden din av Kaspara-stoffer og takk for at du linker til meg. Så at jeg hadde fått en del besøk nettopp fra deg.
    Ha en glad kveld!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  9. Jeg fikk pingvinranglene i dag. Og de er enda finere i virkeligheten er på bilder.

    Dessuten gikk alt superraskt. Fikk betalingbekreftelse mandag kl 18:32 og i dag kom pingvinene i posten.

    Hilsen Åshild

    SvarSlett
  10. Så bra Åshild, nå ble jeg glad :)

    SvarSlett