onsdag 8. desember 2010

Så flinke dere er - del 6!

Dette er SJETTE gang jeg lager et innlegg om deres aperangler, og nå begynner jeg å bli speechless egentlig. Det er ikke bare det at dere har lyst til å lage dem som er stas, men at dere tar dere bryet med å blogge om dem, sende dem til meg på epost, og det at dere er så stolte av dere selv! Bra jobba, damer! Jeg syns fortsatt det er så gøy å se hvor ulike apene deres blir, for selv om mine har små varianter i ansiktene sine er disse som fjerne slektninger fra mine. Gøy at det kan bli sånn selv om alle bruker samme oppskrift!

Nå begynner jeg å glede meg til å se bilder av de store apebamsene. Jeg begynte å selge mønsteret mitt i det sekundet jeg publiserte det på epla, og etter en time hadde jeg allerede solgt 4 stykk, det er noe å bli rørt av kan jeg fortelle dere!

De flinke damene som har laget disse apene er linket til UNDER bildet, sjekk bloggene deres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar