mandag 14. mars 2011

Bokmerkedypdykk - uke 11 : lag blomsterrosetter i stoff

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. For tidligere uker - sjekk her

Jeg vet ikke helt om det heter blomsterrosetter på norsk, men fine er de ihvertfall. Jeg har ikke laget noen selv, fordi jeg vet ikke helt hva jeg skulle brukt dem til, men har du lyst til å lage noen kan du lære hvordan her.
Dette bildet har jeg lånt fra bloggen my sparkle, men du kan finne flere tutorials andre steder, blant annet her, og her. Lykke til :)

2 kommentarer:

  1. Oh, takk for tipset - sånne har jeg hatt lyst til å lage! :)
    Jeg liker forresten godt de bokmerkedypdykkene dine :)

    SvarSlett
  2. Kjempe tips dette altså! Jeg tror jeg skal pynte en stolpute jeg lager med sånne! Får feste de litt ute på kanten kanskje, for de er vel ikke så gode å sitte på...?

    SvarSlett