søndag 13. mars 2011

Sløyfe!

Her om dagen fant jeg en blogg, min nye favoritt altså! Supersnella har laget et innlegg om å lage sløyfer i håret, som hun hadde sett på en annen blogg som igjen hadde sett den på youtube. Sånn er blogglandias runddans, herlig! Jeg har spritet opp arbeidshelgen med å gå rundt med denne sløyfa i håret, og kollegaene mine ble med på kjøret. Jeg har jo krøller og oppklipt hår, og det er ikke det optimale for denne slufsa, men det gikk jo på et vis. Tror pasientene blir litt glad av sånt, jeg.

9 kommentarer:

  1. utrolig kult! Måtte prøve selv her jeg sitter i pysjen, og det ble faktisk ikke så verst. takk for tips. og så fant jeg en ny fin blog i samme slengen.
    Tror jeg også må dele dette. Deilig med nye ideer til det lange håret som bare surres opp hver dag.
    Fin søndag ril deg!

    SvarSlett
  2. Å, der forsvant alle mine tanker om å klippe håret som dugg for solen;) Så kult, og det så ikke så vanskelig ut heller.
    Kul blogg også! Takk for tips:)

    SvarSlett
  3. VIlken rolig och söt frisyr! Den ska jag testa nu när jag äntligen lyckats spara till långt hår. :-)

    SvarSlett
  4. Det skal jeg prøve. Tak for linket

    SvarSlett
  5. Den var morsom, et artig innslag i hverdagen. Sikker på at pasientene satte pris på en søt sløyfedame.

    SvarSlett
  6. SÅ fiiiin du ble! Du gjorde nok dagen litt bedre for noen av de du møtte. Litt humor og friskhet i hverdagen skaper også glede hos andre.

    Jeg har også forelsket meg totalt i Supersnella ;) Fin søndag te dæ!

    SvarSlett
  7. ÅÅÅåå!! Vet du - du er jo en av mine favoritter. Og nå ble jeg så glad at jeg ble rent rød i toppen :)
    Måtte til og med fortelle det til mannen.. hehe ;)

    Og du, synes du ble riktig så sløyfefin, jeg! Pasientene kan vel ikke annet en smile når du kommer spradende med en sløfe på toppen..?

    Ønsker deg en riktig god ukesstart!
    klem

    SvarSlett
  8. Å, dette får meg til å håpe at et mirakel skjer, og at min pistrete, korte manke plutselig skulle slå ut i full blomst!

    SvarSlett