tirsdag 15. mars 2011

Blomsterranglemønster

Mange av dere har spurt, og nå er blomsterranglemønsteret endelig klart. Jeg har slitt litt, fordi jeg ikke har brukt noe mønster selv når jeg har laget disse, og det var litt vanskelig å få til noe som gjorde at antall masker gikk opp. Med mannens hjelp har jeg konvertert mønsteret fra å gå i 6-gangen til 5-gangen, og jeg syns det har blitt bra:)
Heklede blomster finnes overalt i hekleverdenen, og jeg skal ikke påstå at jeg har funnet opp denne heller, men fremgangsmåten har jeg brukt masse tid på, og det er den jeg nå selger mønsteret til. Dette er en veldig trygg leke, fordi alle delene er heklet sammen. Ingen løse deler, altså.
Jeg har som vanlig laget mønsteret med beskrivelse og bilder steg for steg, og har endt opp med en 4-siders PDF denne gangen. Prisen er som vanlig 30 kroner, og jeg sender som PDF i løpet av 24 timer, men oftest mye før. Mønsteret ligger i eplabutikken min, sammen med noen nye blomster jeg har heklet opp for å teste mønsteret. God shoppings!

3 kommentarer:

  1. Dom är så otroligt fina dom där blomskallrorna du gör! Ska kolla in mönstret i Epla-butiken på en gång.

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!

    Jeg har startet blogg nå, om mine hekledilla'er og andre dilla'er, så ta gjerne en titt etterhvert...

    Jeg har lagt meg til som følger, for jeg har jo fulgt deg lenge uten blogg...

    SvarSlett
  3. Den er så fin den blomsterrangla di :-)

    SvarSlett