lørdag 11. desember 2010

Papirstjerne

Først - tusen takk for alle kommentarene på bloggen. Jeg blir så glad, så glad!
For lenge siden skrøt jeg på meg at jeg skulle lage nok papirstjerner til å fylle hele det ene vinduet på stua, men før jeg rakk det kom jeg på noe nytt (sånn er det ofte for meg, gitt), så da skulle jeg fylle hele vinduet med perlede snøkrystaller istedet. Men jeg har jo ikke gjort noen av delene... Men i går fikk jeg et nytt puff bak, da jeg så dette innlegget på How About Orange, og da brukte jeg trikset til å pakke inn gaver, akkurat som hun hadde gjort. Jeg ble helt vill når jeg brettet opp og så hva jeg hadde fått til, DET fancy mønsteret!

Jeg må også tipse om til-og-fra-lappene jeg kjøpte på epla, de er laget av Lightyear og er kjempefine!
Nå kommer mamma og pappa snart på besøk, de kjører rundt for å hente og bringe julegaver, og jeg blir også med til Kr.sand en tur. Jeg trenger litt familiekos og et bruktbutikk-raid, kjenner jeg. God helg videre!

9 kommentarer:

  1. Dette var en nydelig måte å pynte en søt julegave på! Tusen takk for mange inspirerene linker!!
    Og for en flott blogg du har !!
    Her kommer jeg med glede tilbake....

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  2. Så fantastisk fint og super bra tips :) Det vil jeg prøve!!! :)
    Og så fine til og fra kort - masse ting på det linke du ga :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin stjerne, og flott innpakking! Takk for linker, jeg skal prøve meg på slike stjerner en dag:)

    SvarSlett
  4. Takk for ideen og linkene videre:-) Har masse herlig papir her som jeg leker med om dagen - fine ting til jul:-)

    SvarSlett
  5. Så fint!! Koselig å få sånne gaver - og så morsomt å gi gaver som en har pakket pent inn...
    Fin søndag!

    Marit

    SvarSlett
  6. Nydelige papirsnøkrystaller. Det skal vi gjammen meg gjøre en dag. Ungene har aktivitetskallender istedenfor å få ting og dette blir midt i blinken. Likte også den rød og hvite innpakkingstråden. Hvor har du fått tak i den? God tur til Kristiansand og håper du finner mange bruktskatter ;)

    SvarSlett
  7. Så gøy at dere likte det, jeg stjal bare en ide og linket videre :) Tråden jeg har brukt kan du lese litt mer om i dette innlegget - anbefales http://kapteinbiff.blogspot.com/2010/11/endelig-helg.html

    SvarSlett
  8. Veldig fine og effektfulle papirstjerner. Fin blogg med masse fine og gode tips.. Takk :-)

    SvarSlett