onsdag 16. november 2011

Ukens bokmerkedypdykk - uke 46 : julepynt av papir

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Tanken bak er at jeg har så utrolig mange gode tips (syns jeg selv, da) som er for gode til å ikke skulle spres. For tidligere uker - sjekk her. Nå som det nærmer seg jul er det flere og flere som kommer hit på søken etter papirstjerner, for det skrev jeg om i fjor her og her. Men jeg har flere tips til pynt du kan lage av papir! Siden det snart er jul må jeg nesten samle alle de julerelaterte papirtipsene mine (alle med tutorial såklart!):


Dette kommer fra pinterest, men har dessverre ingen kilde.
Sjekk også ut hva Lille Hottentott har laget de siste dagene. Pene baller!

Hvis du vil spare på bokmerket, og bruker pinterest eller andre typer tjenester hvor du tar utgansgpunkt i bildet i innlegget, er det fint om du går til linkene over og linker direkte til kilden, slik at bildet ikke ser ut som det kommer fra min blogg, for det blir litt feil. (Hva er pinterest, sier du? Det er en måte å bokmerke fine ting du finner på nettet. Istedet for å bokmerke en link/adresse bokmerker du bilder, hvor linken til stedet du har funnet bildet følger med). 

Please link to source if you choose to save the pictures to Pinterest. 

6 kommentarer:

  1. Superfedt indlæg!!! Tak for alle tips'ene!

    SvarSlett
  2. Fin papirpynt!!! Takk for mange gode tips! :D

    SvarSlett
  3. Så flotte, lenge sia jeg laga med papir, trur jeg må finne litt fram igjen.

    SvarSlett
  4. Heia!

    Jeg ville bare vise deg den seneste apen jeg har heklet. Kjempegøy og enkelt - og så blir resultatet så fint;-))

    Takk for at du deler oppskriften med deg;-))

    http://hege-hegemony.blogspot.com/2011/11/nettsuss.html

    SvarSlett
  5. Hurra for deg og de herlige ukestipsene dine altså!
    Med ønske om fortsettelse i 2012...?
    Eller; det er vel litt for mye å be om kjenner jeg..
    Okke som; I like it! Har sågar prøvd meg på et par ting - med vekslende hell.
    Mutter-armbåndet er SÅ fantastisk.
    På bildet.
    Ikke det jeg forsøkte å lage ;)

    SvarSlett