tirsdag 23. august 2011

En litt større pung


Jadda, enda en pung. Denne gangen har jeg blåst opp mønsteret i kopimaskinen, slik at denne er sånn fin størrelse til toalettsaker på ferie. Istedet for den lille brødposen som jeg ofte ender opp med... Hovedstoffet denne gangen er en gammel topp fra Indiska som jeg kjøpte fordi stoffet var så fint. Jeg fikk til og med brukt samme glidelåsen! Foret inni har jeg fått av godeste Sissel. Bisebåndet er vintage kjøpt på etsy, og prikkestoffet er fra Stoff og Stil. Herlig blanding av det ene og det andre, altså. Mønsteret er som vanlig herfra.

5 kommentarer:

  1. Så fin:) Og så gøy at du har fått brukt stoffet! :)

    SvarSlett
  2. Snasen!!!!!! Jeg har ikke våget meg på bisebånd ennå, men i det minste kommet over glidelåsangsten og det er jo et skritt i riktig retning, he he.

    SvarSlett
  3. oi, avansert! Med glidelås inni! Eller ser jeg syner? Fin var den i alle fall. Morsomt at andre også kjøper ting fordi stoffet er så fint... :)

    SvarSlett
  4. ja jeg strevde noe verre for å få til den glidelåsen inni. Syns selv jeg hadde funnet på noe genialt, og når den var ferdig og jeg åpnet glidelåsen gikk den ikke inn til det lille rommet jeg hadde sydd, men tvers gjennom. Men fikk det til til slutt da :)

    SvarSlett