lørdag 7. august 2010

Eplekjekt (at jeg og Biffen er i Kamille!)

I Kamille nr 17 kan dere lese om meg, og tilogmed om den ekte kapteinen! Jeg syns det er skikkelig stas (og ganske flaut), og jeg er nokså fornøyd med det som står, når jeg tenker på at jeg snakka med journalisten omtrent midt oppi en travel legevisitt... Jeg er ikke akkurat den som er glad i markedsføre meg selv, jeg holder stort sett butikken hemmelig selv, og så sprer andre ordet for meg. Men nå når jeg ut til andre folk som aldri har hørt om epla før. Hei til dere alle sammen! Og grattis til de andre eplaselgerne som fikk presentert butikkene sine. Ordentlig flinke er dere!

2 kommentarer:

  1. Morsom beskrivelse, kjenner meg faktisk veldig igjen i det du skriver! Er ikke veldig flink til å skryte av meg selv.. Synes derfor også at det er litt flaut! Men, når det er sagt...herlighet så stas! Det er mange om beinet på Epla, og derfor er det jo fantastisk å skinne gjennom en gang i blant! Gratulerer med omtalen, den var virkelig vel fortjent!:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med omtale! Det har du jammen fortjent - du har en flott butikk med utrolig kule ting :) Lykke til med salget videre!

    SvarSlett