mandag 11. oktober 2010

Jeg hjerte kakepynt

I forbindelse med ryddinga dukka disse nydelige opp. Jeg elsker å gå i matbutikker når jeg er på ferie i utlandet(!), og ender alltid opp med å kjøpe noe rar mat, og særlig ofte kakepynt. Disse små bambiene kjøpte jeg for mange år siden på Azorene, og de er laget av sukker! Har aldri hatt hjerte til å bruke dem, men kanskje de kan brukes til et juleprosjekt eller noe sånn?
I love going to grocery stores when I'm on holiday. I bought these in the Azores many years ago, but I just can't bring myself to do anything with them. They're made from sugar and are fully edible!

5 kommentarer:

  1. Fantastiske bambier! Skjønner godt at du ikke har brukt dem enda!:) Jeg har hatt en liten dille på muffinsformer jeg...haha...litt i samme liga! Uansett, ekstra stas med kake når tilbehøret matcher eller er ekstra søtt!:)

    SvarSlett
  2. Så SØTT ! jeg og er en slik matkikker når jeg er i utlandet ;)Elsker å lage noe nytt . Synes du har en veldig fin blogg jeg :) Kommer snart tilbake :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott kakepynt. Det har jeg aldri sett før. Skjønner godt at du ikke vil bruke bambi.

    SvarSlett
  4. Nam nam for en flott kakepynt, sikkert vanskelig å finne rett anledning til å bruke de opp...
    Men alt er jo forgjengelig.

    SvarSlett