mandag 27. september 2010

Et fantastisk program!


Bildet er lånt fra weheartit


7 kommentarer:

  1. Det blir utrolig fint!Jeg er så glad i fonter som ligner på håndskrift, men den her er jo helt perfekt!Kuult tips, takk:)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Litt skeptisk likevel til om dette er noe for meg siden min måndskrift ikke alltid er helt god, he he.

    SvarSlett
  3. så artig! frister ikke med egen håndskrift må jeg si, har alltid synes at den ser ut som en 4´de-klassing sin...

    SvarSlett
  4. Det hadde du helt rett i; Et fantastisk program!!! Så kjekk blogg du har! Henger med videre her!

    SvarSlett
  5. Sejt ;0) men har desværre ikke en håndskrift at råbe hurra for.

    SvarSlett
  6. Den der skal jeg utforske når jeg får tid! Takk for tips! (Og du har veldig fin håndskrift!)

    SvarSlett