mandag 27. september 2010

Rangledeler til salgs!

Jeg ser at flere av dere kommer til siden min gjennom å søke etter safety eyes på google. Jeg skjønner at det er vanskelig å få tak i deler til å lage rangler, og at det ikke er så aktuelt å kjøpe inn i svære kvanta slik jeg gjør. Og panduro og andre butikker i norge er skikkelig dyre på hobbymaterialer! Mange av dere har også kanskje slitt litt med å få den gule kindereggboksen inn i apehodet, og det er fordi den er litt for stor for akkurat dette prosjektet. De beholderene jeg har er mye mindre, og passer veldig fint inni. Jeg bruker disse til alle ranglene mine.

Fordi alle ranglebestillingene gikk litt i ball for meg har jeg valgt å legge rangledelene ut på epla. Trykk her for å se annonsen.

8 kommentarer:

  1. Øv! Jeg bor jo i danmark...Måske du istedet vil dele et par links, til hvor man kan købe tingene? DU må meget gerne maile mig, hvis du ikke vil dele dem med hele Blogland ;) vintagehausfrau@gmail.com. Kh. Julia

    SvarSlett
  2. Jeg har ombestemt meg! Skal sende til danmark og over alt hvis dere vil!

    SvarSlett
  3. Du er bare helt super da!! Redder liksom bloggland fra ragle-del-tørke:D Kjempe fine baller du har laget i forrige innlegg! Sånne har jeg sittet og heklet siste uka også! Går så fort og greit og er akkurat passe komplisert for meg:) Ser at du virkelig har fått mange følgere nå - vel fortjent!
    Fortsatt fin uke!
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. hehe, jeg følte på meg at det satt mange frustrerte folk over det ganske land som ikke fikk plass til kinderegget i ranglehodet. Små problemer, men viktige å løse! Ja nå er det like før jeg har hundre lesere, og det er jo helt vilt. Var det ikke akkurat tyve-og-no?

    SvarSlett
  5. hej.. jeg er meget interesseret i de der dele til at lave rangler og den plastik ring til at tælle runder.. men sender du til danmark kan ik finde det på shoppen.. ser frem til at høre fra dig..

    SvarSlett
  6. Hei Camilla, nå ligger alt du trenger til å lage rangler i butikken. Jeg sender til danmark, det er bare å bestille!

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg lurer på en ting. Hvor kjøper du stuffing til ranglene dine?

    Jeg tenkte å hekle pingvinen din, men trenger å kjøpe stuffing først. Takk for inspirasjon! :)

    SvarSlett