søndag 15. august 2010

Nattevaktstempo

Jeg er ikke skapt for å være våken om natta. Man må nesten sveive meg i gang, ting går veeeldig treigt. Til og med hekling går tregt. Alt jeg kan skryte på meg etter to vakter og 20 timer på jobb er to aper og en annen liten dings som dere skal få se når helga er omme.

Jeg tenkte bare på at noen kanskje syns det er litt ekkelt å ta med håndarbeid på jobben. Derfor tok jeg noen bilder som viser hva jeg gjør for at garnnøstet ikke skal komme ned i bakken. Disse norgesglassene har vært gjennom bryllup og julebord, og nå er de garnholdere.Fungerer helt supert.

5 kommentarer:

  1. Godt tips! Synes du er god som jobber på natten, for jeg er viiiirkelig ikke skapt for nattarbeid! Ser at Gjestal også er ditt favorittgarn, og jeg er hjertens enig! Genialt å hekle med!!:)

    SvarSlett
  2. Det var jo genialt ;) Jeg har som regel garnet i posen hvis jeg har strikket/heklet på jobb (på nattevakter vel å merke, jobber også i helsevesenet)Men glass blir jo mye mer dekorativt og mer orden i trådene ;)

    SvarSlett
  3. Norgesglass er kjekt til så mangt! Og fint er det også :)

    SvarSlett
  4. Må si at jeg hadde nok ikke tatt med meg norgesglass hjemmefra for å gjøre det på dette viset, men når jeg likevel hadde en hel banankasse med norgesglass stående var det like greit å ta to i bruk. Veldig allsidige disse glassene :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig hilsen! Synes dette "garnet" var genialt til dette formålet, og tror det er dette de fleste bruker det til også. Aner ikke hva annet enn "stoffrester fra Kina" det heter, ingen etikett...vet derfor lite om vekten på det også:) Har tittet litt i Oslo etter det, men ikke funnet.. Tjorven er vel butikken i Oslo med størst utvalg, der hadde de ikke.. Kunne tenkt meg mer av dette selv, så blir vel en sørlandstur om ikke altfor lenge gitt!:)

    SvarSlett