lørdag 14. august 2010

Hekleinspirasjon

For meg, som kanskje er over middels opptatt av hekling, er jeg fortsatt veldig overrasket over responsen på det jeg lager. Jeg er vel inni min egne lille hekla boble, men folkens - det jeg lager er nokså simple greier. Men det enkle er vel kanskje det beste?
For dere som ikke bruker timevis på å lete etter inspirerende hekleoppskrifter tenkte jeg å dele et par med dere, som alle er i varierende vanskelighetsgrad. Hekling er lett altså, så kjøp en bok eller sett dere ned foran youtube og gå igang! Det finnes tydeligvis ingen grenser for hva man kan lage, bare sjekk disse herlighetene!

Hva med en bananasplitt fra MayBangel?
Eller diverse sushi/maki fra NeedleNoodles?
Kaktus fra Toshwerks

Mus og ost fra Designshop

Alle bildene har jeg lånt fra designerne.

2 kommentarer:

  1. Enig med deg at hekling i grunn er ganske lett, og veldig lett å lære i forhold til strikking. (Jeg lærte først å lese strikkeoppskrifter når jeg lærte meg å hekle, vet ikke hvorfor det men det gikk liksom et lys opp for meg) :)

    Fantastisk kul den musa på osten da ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for ny inspirasjon!
    Du inspirerer mye du også.
    Kos deg i helga, selv med nattevakter.
    Klem Igi

    SvarSlett