onsdag 25. august 2010

Mitt første kundebilde

For en stund siden fikk jeg en hyggelig mail med et supersøtt bilde fra Marianne som driver butikken BraWo Design på epla. Hun var den første vi ble kjent med i "ukens selger" på epla, og hun nevnte min butikk som en av sine tre favorittbutikker. Jeg ble helt vilt glad og rørt og stolt og det hele, og jeg sendte avgårde en takkemail. Etterpå tenkte jeg at navnet lød litt kjent, og det var fordi Marianne hadde kjøpt en rangle av meg, nemlig en liten rosa kaninrangle. For dere som ikke vet hva Marianne driver med anbefaler jeg både bloggen og butikken. Vi snakker om ei dame som kan håndtere symaskinen, og tryller frem de flotteste ting av ting som har vært brukt til andre ting før, og dette har hun turt å slutte på jobben for å drive med! Kudos!


Takk for lånet av bildet, og bruken av bildet er såklart avklart med Marianne og barnets foreldre :)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig!! Du er jo nokså dreisen med heklenåla, så dere utfyller vel hverandre, hehe!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig omtale, Elise :) Rødmer, jeg... Og så hyggelig å se bildet av snuppa her!

    SvarSlett