tirsdag 16. oktober 2012

Et slags bokmerkedypdykk

Jeg har jo sluttet med de ukentlige dykkene ned i det utømmelige arkivet av fine ting og gode ideer, men nå syns jeg at jeg har så mange fine ting at jeg nesten må dele videre. Tipsene har jeg som vanlig funnet på Pinterest, og jeg starter med å vise frem det som er minst sannsynlig at jeg noensinne kommer til å lage selv - nemlig fine ting som er laget med strikkepinner. (Jeg liker best å pinne ting hvor jeg kan lage tingen selv, så alle disse linker til mønstre).
Gullfiskvanter fra AliciaW
Babyteppe fra Purl. Herregud for noen fine farger!
 Karolina Eckerdal har laget Stjärna.
Fröken C har laget denne superfine genseren fra Pickles mønster.

7 kommentarer:

  1. Takk for at du deler! :) Hvordan har det gått med strikkinga av halsen til Purl?

    SvarSlett
    Svar
    1. Deeet er fortsatt litt på planleggingsstadiet!

      Slett
  2. Fine ting du har funnet. Bare fortsett med å dele med oss. Kjenner at jeg har lyst til å strikke fiskevotter, men jeg har litt for mange prosjekter akkurat nå. Lager et bokmerke jeg! :-)

    SvarSlett
  3. Åh, så mye fint! Som en som følger deg på Pinterest må jeg nesten si at jeg bestandig finner fine ting på dine boards! Takk for at du inspirerer! :)

    SvarSlett
  4. Vad roligt, tack för länkningen till min lilla tröja!

    SvarSlett