søndag 14. oktober 2012

STORE, runde tall!

I kveld rundet jeg 1000, ja TUUUUSEN salg i eplabutikken min! Tusen, titusen takk til alle kundene mine! Denne uken har bloggen min også rundet 300 000 sidevisninger, tenk - tre hundre tusen! Så tusen takk til alle bloggleserne også! Ordene strekker ikke til akkurat, så derfor har jeg laget utropstegn etter hver setning i denne blogposten, og DET sier litt til å være meg!
Jeg feirer med å selge alle mønsterne mine til halv pris ut måneden! Løp og kjøp og hekl barselgaver og julegaver og rangler til gavekassa! Husk å slenge med materialpakker ;) !!!!!!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Wow! Det er helt rått:) gratulerer!

    SvarSlett
  2. Wow! Det er helt rått:) gratulerer!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gode tall! Hurra! Og et ekstra !

    SvarSlett
  4. Hurra for deg! Så velfortjent!! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer og sjøl takk! Det er nok en god grunn til mange besøk og salg - du er flink!! Og jeg er ganske så stolt av å være bidragsyter i samme boka som deg :)

    SvarSlett
  6. Så moro da :) Gratulerer med så masse flott slag :)

    SvarSlett
  7. Tillykke med de mange læsere og visninger. Jeg siger tak for det super gode tilbud... har allerede været inde og benytte mig af det.
    MVH Rikke

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Så mange av alt! Du er storveies!

    SvarSlett
  9. Wow, gratulerer med finfine tall! :)

    SvarSlett