onsdag 19. september 2012

Forsidepike!


Hjelpe meg, dette hadde jeg aldri trodd. Fra tiden Karine Østtveit spurte om jeg ville være med i dette prosjektet til boka gikk i trykken skjedde det jo et og annet som førte til at det ble mye frem om tilbake om jeg kunne/orket/ville/skulle være med. Jeg heklet til slutt en rangle lenge etter fristen gikk ut, og nå er den jammen meg på forsiden av boka! Jeg har ikke laget noe nytt mønster til dette prosjektet, men bidratt med aperanglemønsteret etter ønske fra forfatteren. Nå skal den lille apen spres til det ganske land, og husk at delene du trenger til å lage den får du kjøpt i eplabutikken min ;) Boka lanseres i midten av oktober, og er i følge Stenersen forlag stappet med nesten hundre ideer til DIY. Jeg har mine mistanker om at mange av mine favorittbloggere har bidratt, og jeg er så spent på denne boka! Her finner du litt mer omtale. Nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet frem til 15. oktober.

16 kommentarer:

  1. Gurimalla, så gøy! Grattis som forsidepike :) Merker jeg gleder meg veldig til denne boka kommer altså. En helt klar "må-ha"!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Apene dine er jo så flotte, skulle bare mangle at en av dem fikk plass på forsida. :-)

    SvarSlett
  3. Grattis !!
    Dette blir spennede !!

    SvarSlett
  4. Så gøy å få komme med på forsiden! Ser ut som en morsom bok :-)
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  5. Så kjekt at den fine rangler er på forsiden!
    Gratulerer :)
    Jeg har også bidratt i boken og gleder meg sånn til å blad i den...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Så gøy! Jeg så forsiden og håpet at det var din, og ikke noen som plagierte aperanglen din. Og puster lettet ut. Gratulerer som forsidemateriale!

    SvarSlett
  7. Gratulerer som forsidepike :) Så utrolig gøy :) Denne boka må jeg nok få kjøpt meg. De ranglene dine er jo så skjønne.

    Ha en fin dag
    klem klem

    SvarSlett
  8. Så gøy! jeg mener jeg kjenner igjen de reinsdyr kjeksene også..! Gøy at flere av mine favorittbloggere er i den !

    SvarSlett
  9. Så utrolig gøy! Men det er jammen ikke rart at aperanglen er forsidepike, for den er supersøt!

    Jeg kjenner at jeg gleder meg stort til boka kommer ut;-)

    SvarSlett
  10. Jeg glæder mig også helt vildt, og jeg er så beæret over at være med i bogen:)
    Tillykke med forsiden, det er bare så sejt!!
    Kh C

    SvarSlett
  11. Tillykke. Det er da også bare den fineste Abe der vel allerede har været vidt omkring.

    SvarSlett
  12. Gratulerer :) Forstår godt at ho ville ha med den kjende og kjære aperangla :) Eg gler meg til boka kjem! :)
    Ha ein fin dag :)
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  13. Synes jeg kjente igjen den ranglen da jeg leste om denne boka på en annen blogg ja ;) kuult! Tror jeg må legge inn en forhåndsbestilling på den gitt :)

    SvarSlett
  14. Så morsomt! Gratulerer så masse Elise! :-)

    SvarSlett
  15. Wow! Så stas!
    Og for en god bokidè sånn generelt! Denne må jeg nok snuse på :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer. så gøy! :)
    15. oktober er jo snart! ;)

    SvarSlett