mandag 29. august 2011

ukens bokmerkedypdykk - uke 35 : skap av koffert

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Tanken bak er at jeg har så utrolig mange gode tips (syns jeg selv, da) som er for gode til å ikke skulle spres. For tidligere uker - sjekk her.

Jeg har funnet to varianter av dette skapet på pinterest, men ingen av dem linker dessverre til kilden. Det syns jeg er skikkelig kjipt, og jeg har egentlig hatt som regel mot meg selv om å ikke ta vare på ting jeg ikke vet hvor stammer fra. Men her er et unntak. Så fine skap, laget av kofferter. Tror kanskje ikke jeg ville hatt et på badet, men ser for meg at det hadde funket fint i gangen for eksempel?

9 kommentarer:

  1. Likte ideen om "sminkespeil og skap" i gangen. Takk for tipset.

    SvarSlett
  2. Kule!!

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Så deilig med mange kreative sjelder der ute som deler ideene sine. Takk for at du snapper de opp..

    Jeg var glad som en unge da jeg så at det var pakke i posten idag :) Rart med det, når det er ting man kjøper til seg selv. Men synes det er mye mer stas å få ting som jeg bestiller over nettet og får i postkassa, enn ting jeg kjøper i butikk.

    Jeg ble superfornøyd! :) Pingvinen fikk en god klem av Sigurd (6 år), før den fikk hedersplassen på tvbenken. Rangla havner i gavelageret til en senere anledning...

    SvarSlett
  4. Genialt! Herlighet så morsomt! Skal jammen på gå på leit etter en gammel koffert! Tror nok jeg også ville satset på et annet rom enn badet.

    SvarSlett
  5. Kjempestilig! :) Så var det berre å komme over eit slikt koffertkupp, då.. :)

    SvarSlett
  6. Altså altså, så mange fedt ting du laver! Tak for god inspiration!!!

    SvarSlett
  7. Men åj, håper det kommer tydelig frem at det ikke er jeg som lager disse tingene?!

    SvarSlett