lørdag 9. juli 2011

Pingvinmønster

Jess, nå er øynene endelig kommet i posten, og pingvinmønsteret er i boks! Det er et supert nybegynnerprosjekt, og som vanlig er det masse bilder som forklarer steg for steg. Følger du bildene blir pingvinen seende veldig lik ut som min, ettersom den ikke har noe ansiktsuttrykk som skal improviseres (sånn som apen). Du trenger safety eyes i størrelse 15 mm, og det får du kjøpt av meg!

Det er to måter å få tak i mønsteret på (begge bruker paypal som betalingsløsning):
1) Ravely. Du får lastet ned mønsteret i det sekundet du har betalt. Veldig fint for deg, og veldig lettvint for meg! (du får da tilgang til både det norske og engelske mønsteret).
2) Epla.  På epla er det også muligheter for å kjøpe mønsteret i kombinasjon med pingvinranglemønsteret til redusert pris.

På epla har jeg gjort noen endringer i butikken. Jeg har tatt bort alle mønster+materialpakke-pakkene, fordi det ble litt mye jobb for lite penger, men i tillegg til de materialpakkene jeg har hatt fra før har jeg laget en lur ny pakke (syns jeg selv, da). Her er alle kombinasjonene jeg tilbyr nå:
  • tomme kapsler (10 stk)
  • fylte kapsler (5 stk)
  • tomme kapsler med fargede lokk (10 stk)
  • materialpakke med små øyne (5 kapsler, 5 par små øyne (6mm) og en maskemarkør)
  • materialpakke med store øyne (5 kapsler, 5 par store øyne (9 mm) og en maskemarkør)
  • en ny pakke : materialpakke med øyne i ulike størrelser. Oppi der er det : en maskemarkør, 3 par 6 mm øyne, 2 par 9 mm øyne, 1 par 12 mm øyne og 1 par 15 mm øyne. Denne nye pakken rekker langt! Du kan f.eks lage 2 par aperangler, 1 ape ala kaptein biff, 1 pingvinrangle, 1 reverangle, en stor pingvinbamse, og når du har laget alt det er du sikkert blitt så flink til å hekle at du finner på noe fint å bruke 12 mm'erne til! (husk å kjøpe kapsler utenom hvis du skal lage rangler!)

    7 kommentarer:

    1. Det ser kjempeflott ut! Jeg har veldig lyst til å prøve meg på pingvinen, den er så fin! :)

      SvarSlett
    2. Hurra! I riktig tid før ferien! Dette har jeg gledet meg til lenge :)

      SvarSlett
    3. ohhhhh,little pinguin i fall in love with him!

      SvarSlett
    4. heeei - har endelig tatt meg tid til å titte litt på flere av de som la inn bilder av brudekjolen sin på Prydelig - da jeg ser at det er flere som er innom bloggen min gjennom linken der - og slik kom jeg over bloggen din - har grini litt av fine videoen som fotografen deres lagde fra bryllupet og har sendt linken videre til svigerinna mi - som kanskje får broren min til å gifte seg med henne en gang ( de planla bryllupet høsten 2009, men det kom tvillinger i mai 2009 i stedet;-) Da har jeg bokmerket deg og kommer helt klart innom igjen!!! Ha en fortsat fin sommer!!!

      SvarSlett
    5. Super sød pingvin :)


      Sommerhilsen

      Frederik
      http://www.mobilreparationer.dk/

      SvarSlett
    6. Så herlig ting du lager!! Pingvinen var so helt -smelt-:)

      SvarSlett
    7. Har lige købt mønsteret - glæder mig til at komme igang med den søde lille fyr

      SvarSlett