fredag 27. mai 2011

Dere altså!

Jeg er så glad :) Over 400 følgere, over 400 salg i eplabutikken. Det er helt sprøtt, og veldig fint. Nå funderer jeg på å oversette mønsterne mine og forsøke å selge dem på etsy. Mulig de forsvinner i mengden, men man vet aldri før man har prøvd, sant? Jeg heklet denne pingvinen forrige helg, og syns den var så søt uten håndtak. Det er nesten så jeg får lyst til å prøve å lage den i en større kosebamseversjon. Noen tanker om det? Da tenker jeg i tilfelle å lage en liten ordentlig pingvinstjert bak, istedet for det lange håndtaket.
Jeg vet blogger sliter om dagen, jeg har måttet bytte nettleser, og det fungerer fint i google chrome. Bare et tips til dere som er frustrerte :) Tenk at det er helg igjen allerede, det er fine greier! Kos dere, og takk for besøket alle og en hver! Jeg vet jeg er dårlig til å kommentere tilbake, men jeg setter enorm pris på dere alle sammen!

15 kommentarer:

  1. Åh, den pingvinen er skjønn!! :-)
    Jeg elsker pingviner, så jeg skulle ønske jeg kunne få til en miniutgave av en...men jeg ser for meg mye knoting, når jeg vil ha plass til en i settekassen min!!
    Lykke til med prøving på etsy, hvis du bestemmer deg for det. Sikkert et marked for deg der
    også:-)

    SvarSlett
  2. Den er bare SÅ sød sådan der! Synes bare du skal putte en klokke i den og lade den være sådan der, så vil babyer og små da elske den! Jeg tror bestemt godt, at du kan sælge dine mønstre! Dine ting er jo bare så skønne! Vandt du egentlig dengang jeg stemte på dig?

    SvarSlett
  3. Pingviner altså, de er så søte at det er ikke til å tro at det er mulig å være så søt. Din pingvin er intet unntak - supersøt!

    SvarSlett
  4. SÅ utrolig søt! Pingviner er nydelige <3 Kjempetøft av deg å prøve å selge oppskrifter på etsy! det kommer nok til å gå kjempefint!

    SvarSlett
  5. jaaa! kosebamse! :) Søøteste pingvinen.

    God helg til deg!
    klem

    SvarSlett
  6. Åh hvor er den sød! Kan man egentlig bestille dem hos dig eller sælger du kun mønstre? Jeg er HELT vild med aben og denne her:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  7. Vel fortjent :) Og jeg vil være først i køen til en stor pingvin. Helt seriøst :) Og Etsy er absolutt verd et forsøk.

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk blog du har - en af mine yndlings og det er jeg vist ikke ene om :) Pingvinen ville jeg godt nok gerne eje den er så sød! Håber på en DIY en skønne dag :) God weekend!

    SvarSlett
  9. Så søt pingvin! Om den blir for stor, innbiller jeg meg at den vil miste noe av den søtheten...

    Jeg har hatt skikkelige problemer og nå ser det ut som jeg trøbler litt med å kommentere her også, mulig jeg blir anonym. Safari eller Firefox funker ok.

    Elisabeth, Innerst i veien

    SvarSlett
  10. Ååh, så skjønn! Og med et par 'happy feet' og en stjert blir den jo helt fullkommen:)
    Og ja, synes du skal oversette og selge på Etsy! Det er mange i havet, men man luker jo ut de beste;)
    Klem B:)

    SvarSlett
  11. JA!! til pingvin i kosestørrelse. Jeg legger inn bestilling nå jeg ;) Klæm og go hælg te dæ...

    SvarSlett
  12. Du hekler så fint!
    I kosedyrstørrelse? Ja, jeg tror det kan funke fint!

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  13. Supersøt pingvin!♥
    Kunne tenkt meg en litt mindre til å ha på nøkkelring... Lager du det, kjøper jeg definitivt en!

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  14. Nydeli pingvin!!
    Den haar vært skjønn som kosebamse!!!
    Carina

    SvarSlett