onsdag 16. mars 2011

Penere peiskos

 For en stund siden så jeg dette innlegget hos min o-store bloggguru Linda fra Den gode feen, og tenkte at dette må jeg også lage. Jeg fyrer vel kanskje litt mer enn gjennomsnittet i peisen, og det var flotters å få ordnet litt opp borti kroken. Men drit i meg, skal vi ikke heller snakke litt mer om Linda, alt hun tar i blir jo til gull! Hun har en vanvittig teft for kupp og fine ting, og hvordan klarer hun det egentlig med tre barn og jobb og det hele? Hatten av for Linda altså, og nå har jeg hermet henne for første gang. Jeg hadde ikke tapet, men brukte hyllepapir, og det funket fint det også. Det måtte lissom være noe rødt, på grunn av lokket, og hyllepapir tåler en støyt. Fort gjort var det også, jeg tok det på slumpemetoden, litt tape og lim og lot det stå til.
Tusen takk for responsen på blomstermønsteret mitt forresten, jeg ante ikke at interessen var så stor, hvorfor har dere ikke mast litt mer på meg?! 8 salg på en dag, det var jammen meg hyggelig!

6 kommentarer:

  1. Den ble kjempestilig!! Flott papir du har brukt!

    SvarSlett
  2. finfint!! Herlig papir - i love it :)

    Ja, det går fint an å herme litt etter den gode feen. Har gjort det rett som det er jeg også ;)

    Ha en herlig kveld!
    klem

    SvarSlett
  3. Flott papir, og en kjempesmart ide av Den gode Feen!!

    SvarSlett
  4. Så flott! Det er så herlig å bli inspirert!Flott peis også, DET står på ønskelisten :D

    SvarSlett
  5. Vilken skillnad det blev, med bara lite papper. :-) Jättefint!

    SvarSlett
  6. superfin! flott papir..hyllepapir sa du..får man kjøpt det fortsatt?

    SvarSlett