onsdag 9. februar 2011

Kykkeli kyyyy....

Jeg har i lang tid pønsket på en heklet hanerangle. Men problemet med å gruble så lenge på en ting er at den sjelden blir slik i virkeligheten som bildet i hodet, og i mitt tilfelle ble jeg dødsskuffa da denne hanen ble ferdig. Jeg hadde sett for meg en litt festlig hane, men istedet fikk jeg denne suringen, som ikke virker noe grei eller morsom i det hele tatt. Den minner litt om meg i tolvtiden hvis jeg ikke har fått spise frukt klokka ni... Og hvem har lyst på en hane med lavt blodsukker lissom? Det er mulig dere ser den annerledes, men for meg ble ikke dette som jeg hadde ønsket. Jeg syns det er så vanskelig å få til ting uten munn, akkurat det samme følte jeg for grisen jeg lagde. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig skeptisk til å prøve meg på en krokodille, kjipt hvis det samme skjer igjen. Nå skal det sies at man ofte trenger maaange forsøk for å få til en fin figur, men ofte kjenner man at prototypen aldri blir noe mer. Slik som nå. Jeg legger den allikevel i eplabutikken i løpet av ettermiddagen, i tilfelle noen føler for å redde denne stakkars hakkekylling-hanen!

12 kommentarer:

  1. Hehe... Jeg syns han er kjempesjarmerende! Og på nederste bilde til høyre så ser han så bedende ut :) Noen kommer sikkert til å redde han!!
    Ha en fin dag :D

    SvarSlett
  2. Jeg forstår deg men jeg synes han er kjempekul! Han har et litt spørrende blikk sånn "what you lookin at?!". Han var rå tøff! :D ikke gi opp og jeg gleder meg til krokodillen!! :D

    SvarSlett
  3. Kjenner til det å sjå for seg noko som slett ikkje blir som tenkt, men denne hanen syns eg absolutt var superkul :)

    SvarSlett
  4. Har du sett en hane som smiler og ler?
    Nei, hanefar er sjefen i hønsehuset og da skal
    han se slik ut - du har truffet blink - nok engang!
    Klem fra den stolte pappaen!

    SvarSlett
  5. syns da den var festlig jeg!!! Helt blink etter min mening!

    SvarSlett
  6. Hanen ble jo kjempefin...
    Hadde jeg hatt småtroll som brukte slikt, så hadde jeg villet ha en hane...og mange andre av dine rangler..
    Liker dem utrolig godt:)

    Ha en fin uke videre

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  7. Veldig skjønn! Og på det første bildet ser han jo riktig så munter ut!!:D
    Gi karen en sjanse da!;)

    Klem, Janni

    SvarSlett
  8. Du har allerede lest det - men jeg synes også haneranglen var flott.

    SvarSlett