lørdag 12. februar 2011

Blomstervarianter

Nå har jeg fått testa ut det nye gule garnet mitt, og jeg elsker fargen, den er så dyp og kraftig, og det syns jeg ofte er vanskelig å finne i bomullgarn. Jeg har laget en lyseblå blomsterrangle, og også brukt det nye, litt mer dempa grønne garnet mitt, til stilk. Selv om det er Gjesdal Bomull Sport som er min soleklare bomullsgarnsfavoritt, er det fint å kunne blande i litt andre typer, her er den lyseblå Gjesdal, den gule Catania og den grønne husker jeg ikke hva heter, men det er noe med milk. Alt kjøpt på Bogerud, min favorittgarnbutikk. En skjult skatt innen garnbransjen som ligger på Gunerius i Oslo.
Og her er den gamle varianten, hvor alt garnet er fra Gjesdal (bortsett fra at jeg tok bilde av feil gult garnnøste).
Den nye lyseblå rangla legges i eplabutikken, og den gamle varianten er solgt for en stund siden. Jeg hadde litt tanker om å hekle og strikke litt i helgen, men utstrakt spilling av Rock Band med kollegaene i går gjør at jeg får prøve å la hendene mine hvile litt... Jeg hadde aldri prøvd spillet før, og nå vurderer jeg nesten å si opp jobben min og bli trommis i Rock Band på fulltid!

6 kommentarer:

  1. Så fin rangler! Du kan vere godt fornøgd med fargekombinasjonane, ja :) Spennande blogg du har. Legg deg til i bloggrollen min!

    SvarSlett
  2. Herlig den blomsterrangla di! Jeg likte fargene på den nye rangla kjempegodt:) De var klarere og mer fargeekte enn på den gamle.

    Stikk innom bloggen min, det er noe til deg der, som takk for all god inspirasjon:)

    SvarSlett
  3. Så fint med den varme gule! Gjorde susen :) Og har aldri prøvd Rock Band, men kan godt se for meg at jeg ville blitt litt gira - og jeg jobber jo allerede 80% - så 20% trommis hadde jo funka ;)

    SvarSlett
  4. Du får kjøpt Gjestal Bomull Sport på Sparkjøp også - sånn om du vil bestille på nett eller no': Kr 14/nøstet (http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-55102(SparBase).aspx)
    :-D

    SvarSlett
  5. Otroligt fin!! Du bjuder alltid på så härlig inspiration här hos dig!! :-)

    SvarSlett
  6. Så fine! Er det ikke muligt at købe opskriften mere??

    SvarSlett