lørdag 16. oktober 2010

Eplemos-lokk

Jeg leser bloggen til Annika fra Sverige (virkverket) med stor beundring. Hun har akkurat gitt ut en heklebok, og finner på så mye fint! Jeg har ikke sett i boken, men tipper den er bra!

Nå skulle jeg ønske at jeg
1: likte eplemos, og
2: skulle/kunne lage eplemos, for se her!

Eplelokket er det i utgangspunktet en av leserne hennes som har laget, med utgangspunkt i denne oppskriften (som er gratis!), men disse bildene er tatt av et lokk Annika har heklet selv.  Endringen er jo veldig enkel, det er jo veldig lett å hekle en liten brun stilk, og et blad er jo kjempelett å lage også.

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg anbefaler den boka, har kjøpt den på Capris.no. Den var jo kjempefin. Holder på å hekle en stor robot fra boken hennes. Morsom hekling. Har også laget hekla lokk til små glass. men det trenger man nok ikke oppskrift på, man bare hekler i vei.
    Ha en flotters heklehelg, du er kjempeflink, beundrer alt du lager.

    SvarSlett
  2. Oi, knalstilig.
    Nå fikk jeg lyst å lære meg å hekle...

    Ha en fortsatt fin søndag

    Lene

    SvarSlett