fredag 15. oktober 2010

Blomsterrangler på gang

Først av alt: tusen takk for alle de snille kommentarene på den hekla maten, men jeg får sende skrytet videre til de som har laget oppskriftene!

I dag fikk jeg gode nyheter, rangledelene er nå sendt i posten fra USA. I mellomtiden hekler jeg på ranglehalvfabrikata... Disse 6 kladeisene skal bli til 6 blomsterrangler. Jeg mangler bare en rangle, litt stuffing og en grønn stilk, så er de klare til å havne i eplabutikken. Jeg har ofte med meg et garnnøste i veska, og disse blomstene blir ofte til slik. Tar bare noen minutter (i underkant av ti) på hvert kronblad. Fint å ha mens man venter på bussen og sånt. Jeg gleder meg til å kunne fylle opp butikken igjen, fordi jeg har fått så mye skryt i det siste at jeg blir mer enn flau! Jeg er en stor fan av eplas "ukens selger", og nå er det tredje gang at ukas selger har nevnt Kaptein Biff som en av sine favorittbutikker. Denne uka er det Ingrid Riddervold som er ukas selger, og jeg er en stor fan, så det er jammen meg stas! Men også litt kjedelig å ikke ha noe nytt i butikken, for slik omtale skaffer jo potensielt nye kunder ser jeg for meg.

Denne helga er det jobbing og kjøkken som gjelder, men kanskje det blir tid til litt hekling i "friminuttene". Jeg fikk nemlig lyst til å lage litt mer heklamat!

3 kommentarer:

  1. Disse er så søte! Og, i tillegg digger jeg at du bruker ordet "kladeisen". Undervurdert, og herlig ord!:)

    SvarSlett
  2. Å, så nydelige disse blir!!
    Og maten i forrige innlegg var bare fantastisk :)

    SvarSlett
  3. Superdupernice!!:D

    Klemklem,
    Duse Pasteller

    SvarSlett