onsdag 1. september 2010

Og vinneren er!

Først må jeg få si at jeg er helt vanvittig sjokka over alle som har villet delta, og alle de gode ordene jeg har fått. Da jeg annonserte konkurransen var jeg tett oppunder 30 følgere, og nå har jeg over 60! Jeg har hatt besøk fra 19 forskjellige land i verden, og jeg har mange andre tall som jeg syns er stas, men som sikkert ikke er så spennende for dere å høre om.

I dag har ihvertfall jeg og Biffen trukket loddene ( 99 stykker!), og det gikk raskt for seg, så det ble ikke så mange bilder. Er det en ting denne fuglen elsker så er det papir. Det bruker han (hun) til reiret sitt, der hun ligger på 4 ubefrukta egg, stakkars lille forvirra fugl.
Og for å komme til saken, vinneren er:

Maiken skrev:
"Hvor er jeg glad for at have opdaget din super skønne blog gennem denne give-away. Er vældig imponeret over dine super fine hæklerier, så jeg glæder mig til at følge med fremadrettet. :o)"

Maiken er en av mine faste følgere, så det var ordentlig gøy at hun vant. Og igjen, takk til alle som følger meg, og takk for alle de snille kommentarene. Gleder meg allerede til neste Give Away!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer til Maiken! Jeg gleder meg også til neste give away, men tror nok at jeg kommer til å kjøpe noe før den tid.. :)

    SvarSlett
  2. Heldige Maiken!
    (også for et fantastisk flott navn! ;) Tilfeldigvis det samme som min datter heter, gitt! ;))

    Jeg gleder meg også til neste give away! - og selvfølgelig til å følge med deg (og søte Biffen) videre! Herlig!

    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett
  3. Ha, ha, Biffen klarte.....saken. ☺ Gratulerer til den heldige vinneren.

    SvarSlett
  4. ha ha... hvor var det en fin måde at finde vinderen på. måtte trække lidt på smile båndet. ;-)

    SvarSlett
  5. Så SØT Biffen er:)
    Og selvfølgelig skal du ha mange følgere, det skulle bare mangle med den fine bloggen din:)

    SvarSlett
  6. Grattis til den heldige vinneren! Så flink og søt fugl! En fin dag ønskes deg og biffen!

    SvarSlett
  7. Åh digger fugler. Fantastisk navn på den også. Undulater er favoritten da, men alle er søte på sitt lille vis!

    SvarSlett