tirsdag 31. august 2010

Poladroid

I dag har det blitt litt hekling på meg, men resultatet får dere ikke se før på torsdag. Jeg kan nemlig avsløre at jeg har laget en oppskrift som jeg tenkte å dele med dere! Med bilder og det hele!
Men i mellomtiden tenkte jeg å tipse om et supert program som er på min topp ti-liste innen dataprogrammer. Eller, det hadde vært det da, hvis jeg hadde hatt en sånn liste.
Det heter Poladroid, og lager vanlige bilder om til polaroid-aktige bilder. Du kan gjøre gull av gråstein med dette programmet altså! Programmet er gratis å laste ned og finnes både til pc og mac.
Her er noen av mine favoritter av bilder jeg har gjort om med Poladroid:
Lykke til med deres forsøk!

5 kommentarer:

  1. Herlig! Er stort fan av polaroid, det blir noe særegent ved bildene! Takk for tipset! Gleder meg til torsdag!!:)

    SvarSlett
  2. Gøy! Takk for tips.

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar! Synes du lager så kule ting! Og tusen takk for tips, det skal testes!! Legger deg til i blogglisten min! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Artig - takk for tips :) Har du redigert dine bilder noe i ettertid, eller ble de så lyse?

    SvarSlett
  5. Jeg redigerer veldig sjelden bildene jeg legger ut, syns det tar så mye tid. Disse ble sånn av seg selv, men man kan gjøre endel innstillinger i programmet. Men dette var jo bilder som var nokså riktig eksponert i utgangspunktet.

    SvarSlett