søndag 31. juli 2011

Liten og veldig søt sort skaistol gis bort

Utenfor der jeg bor sto plutselig denne stolen, ensom og forlatt i går. Jeg blir alltid litt gira når jeg finner ting på gata, og denne stolen er jo skikkelig pen! Jeg tok den selvfølgelig med inn, før jeg innså at:
- den er ødelagt, og jeg kommer aldri i livet til å få ut fingeren for å fikse den.
- vi har ikke plass til den
- det er inntaksstopp på retrogjenstander i husholdningen, eller det burde være det, eller det er det ihvertfall fra og med nå.
- den lukter skikkelig innrøkt (det vil si at jeg kjenner at de som har eid den før har røkt inne, jeg har en ekstremt sensitiv nese på akkurat det).
Så hvis du har plass til den, hvis du syns det er ok at den er sprukket opp litt i skai-setet, eller hvis du tror du klarer å fikse den, hvis du trenger flere retrostoler og det ikke gjør deg noe at den lukter innrøkt - da er den din. Som du ser mangler den en knapp, har en stor revne (mellom de to fremste knappene) pluss to små. Det går sikkert an å gjøre noe med! Den er ca 80 cm høy. Sitteputa sitter fast, til dere som tenker å trekke om.
Må hentes i sentralt i Oslo. Hvis flere er interessert trekker jeg en slags vinner i morgen kveld.

4 kommentarer:

  1. supersøt - men er ikke i oslo ;P

    SvarSlett
  2. Hvis ingen har hentet så er jeg interessert!
    Camilla

    SvarSlett
  3. Står her den, så værsågod! Send meg en Mail på
    Kapteinbiff@gmail.com så avtaler vi en tid:)

    SvarSlett