mandag 1. november 2010

Hakeslepp-beundring

Jeg har blitt pålagt håndarbeidspause til og med onsdag av min mann fordi jeg er litt stiv og støl om dagen, og har antydning til senebetennelse. Det har jeg hatt før, og det gidder jeg ikke å få igjen! Får vel bare finne meg i å lytte til kroppen (og til mannen...) Men å se på tv uten å hekle, strikke eller lime eller hva som helst har blitt en skikkelig prøvelse for meg, jeg blir utrolig rastløs og stressa av å ikke kunne holde på med noe. Men jeg rekker jo endel andre ting som ofte kommer på sisteplass på prioriteringslista, det for f.eks nokså lenge siden jeg rydda på kontoret, rydda i bokhylla og gjorde sånne gørrkjedelige ting. Og siden jeg ikke kan vise frem noe jeg har funnet på må jeg fremvise andres fantastiske påfunn, i dag med fokus på Dalton Ghetti. Jeg lar bildene tale for seg selv, resten kan dere lese om i denne avisartikkelen.
SYKT, hæ?

11 kommentarer:

  1. Det var jo helt fantastisk. Ikke senebetennelsen selvfølgelig, men blyantene! Lykke til med å sitte i ro med henda.

    SvarSlett
  2. Hold da op! Jeg er helt blæst bagover, det er jo utroligt!!

    Pas nu på hænderne, håber ikke det udvikler sig til betændelse.

    SvarSlett
  3. wow..! Utrolig fingerarbeid.. God bedring til deg, håper du ikke får senevetennelse! I dag fikk lillebror pakke i posten: aperangle fra deg! Den har allerede blitt siklet, gnagd og dratt i, det kan jo bare bety at den er godkjent som favorittrangle! Ha en fin og rolig kveld!

    SvarSlett
  4. Fantastisk kreativt, og for en tålmodighet man må ha!
    Lykke til med å holde hendene i ro. Senebetennelse er grunnen til at jeg kun strikker små prosjekter og at jeg ikke har hekla på snart fem år, sukk.

    SvarSlett
  5. OOOOO! Utrolig!! Imponerende og fantastisk - hvilken kunstner!!!:O

    Lykke til med pausen!;)

    Klem, Janni,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  6. Wow, noe så utrolig!!!
    Den saga var bare syyyk!!!

    SvarSlett
  7. Åhoi, veldig imponerende!!!Dritkuult.
    Senebetennelse er noe dritt.MÅ bare legge ned heklenålene og slappe av i muskulaturen altså.Hvis det først slår skikkelig ut så er det gjort.
    Ta det pent, du kommer sterkere tilbake!!
    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  8. Sykt morsomt! Omtrent som hun amerikanske dama som har perla et helt kjøkken med inventar, en hage med gressklipper og diverse annet : ) Lykke til med pause, bedre med noen små enn en altfor lang.

    SvarSlett
  9. Helt enig, det er så imponerende! Det første bildet er noe jeg virkelig kunne tenkt meg i større format på veggen! Skikkelig stilig!:)

    SvarSlett
  10. Dæven! Imponerende småpirk!

    Lykke til med heklepause :)

    SvarSlett
  11. Sykt kul! Likte den skoen innmari godt! Lykke til med sitte-i-ro-prosjektet :)

    SvarSlett