fredag 9. juli 2010

Pingvinrangle

Pingvinrangla er den rangla jeg har solgt flest av, og det er nokså gøy fordi den har jeg kommet på helt selv. Den har forandra seg endel, men nå er designet i mål og oppskriften er kjempelett. Grunnen til at den er så lett å lage er at den ikke har et variabelt uttrykk. Jeg merker at de ranglene jeg går raskest lei av å lage er de som jeg må jobbe mye med ansiktsuttrykket på, f.eks apen og fuglene på ringen. Det skal så lite til for at de ikke ser snille ut, f.eks. På pingvinen er det bare å sy på øynene og munnen på en linje, og så blir den seende lik ut uansett.
Jeg har jobbet to nattevakter nå, men har bare fått heklet en og en halv pingvin. Det varierer litt hvor mye man får gjort på nattevakt, og den første natta var jeg så trøtt at jeg nesten sovna mens jeg hekla. Her er noen bilder av rangla i de ulike stadiene i prosessen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar