onsdag 24. juli 2013

Torpinspirasjon

Jeg har lenge ønsket meg et torp i sverige, og nå har den drømmen gått i oppfyllelse! Bilder skal dere få se seinere, og det blir nok ENDEL innlegg om veien videre. Jeg har brukt utallige timer på hemnet, som tilsvarer Finn.no i sverige, og jeg har funnet så mange fine og rare bilder som jeg dessverre har vært dårlig til å ta vare på, men noen fant jeg lagret på telefonen min.  De aller fleste tingene man finner er helt klart inspirasjon til hvordan man IKKE ønsker å ha det, men så er det jo noen perler som dukker opp innimellom. Sånn som her.


7 kommentarer:

  1. Så herlig at drømmen er gått i oppfyllelse:) Jeg ønsker meg også et lite torp i sverige..det er så mange fine! Det bedehuset på bilde nr.6 tror jeg at jeg kjenner/vet hvem forrige eieren er faktisk..ser kjent ut fra bildene jeg har sett derfra. Tror de solgte det nylig.
    Masse fine bilder og inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å følge arbeidet ditt der. Regner med at slike torp ikke er innflyttingsklare.

    SvarSlett
  3. Så mye fint! For en drøm! Gleder meg til å følge med på oppfiksing.

    SvarSlett
  4. Åh, fantastisk! Kven ønskjer seg vel ikkje eit torp i Sverige? :)
    Gratulerer så kjempemykje! :) Gler meg til å sjå utviklinga framover :)
    Eg har begynt å drøyme litt sjølv no, hehe :)
    PS: Må snart ha påfyll av kapslar igjen ;)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  5. Gurimalla så utrolig koselig! Og heldige deg som har fått oppfylt den drømmen. Har så utrolig lyst på selv! Gleder meg til å se stedet ditt :)

    SvarSlett
  6. Hi,

    das sieht ja so schön aus , wie aus dem Bilderbuch.
    Da fallen mir all die schönen Kindgeschichten ein .
    Ganz tolle Bilder

    Ganz liebe Grüsse
    Chris

    SvarSlett
  7. åh, så fint! Gratulerer så mye - gleder meg til å se bilder :)

    SvarSlett