mandag 27. februar 2012

En voksenversjon av denne, takk!

Det er godt jeg ikke driver en strikkeblogg, for det er nemlig strikking jeg driver med om dagen og det går relativt     s a k t e    , ikke bare selve strikkingen men også den utstrakte prokrastineringen jeg bedriver for å unngå å strikke. I tilleg dukket denne strikkejakka opp på etsy, er den ikke dødsfin? Så fin at jeg får rare innfall om at denne klarer jeg å strikke i voksenversjon bare ved å se på bildet, og at jeg egentlig burde gjøre akkurat det før jeg gjør ferdig det andre jeg driver med. Men så godt kjenner jeg meg selv, at der må jeg bare stå imot. Men det ville vært lett, det merker jeg. Litt lett ihvertfall. Mønsteret er laget av en som heter SweetKM og koster 5 dollars.

3 kommentarer:

  1. Superfin. Jeg er også på strikkekjøret for tiden, men det er merkelig nok langt mer fornøyelig å planlegge hva man skal lage enn å faktisk strikke plagget...!? ;)

    SvarSlett
  2. Denne var supernice! Takk for tips! Også er jeg hellig overbevist om at du klarer en voksenversjon:)

    SvarSlett