lørdag 28. januar 2012

Jeg er i gang igjen ( dog med et lite hinder i veien)

I går kjente jeg at NÅ! er det på tide å vekke den kreative hjernehalvdelen opp fra de døde. Jeg fant frem et mønster i en bok jeg kjøpte da vi var i USA, og klippet flittig ut både mønster og deler. Litt rusten blir man tydeligvis etter en liten håndarbeidspause, jeg sitter f.eks med fire liker deler til armer, alle klippet på retta, men det ordner seg jo lett. Man kan kanskje si at jeg valgte å begynne å feil ende, at jeg burde ryddet på pulten og gravd frem symaskinen før jeg gikk i gang med noen nye prosjekter, men det skulle være fort gjort, eller? Jeg pleier å være flink til å rote i bredden, men jeg tror kanskje det er første gang jeg har så mye rot i flere lag i høyden. Bare å brette opp armene!

12 kommentarer:

  1. :D Det er trøst i sånne bilder...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, jeg tror (og håper!) at det ser sånn ut hos flere. Det er vel ikke noe å være flau over føler jeg. Og inni hodet mitt er det system, og jeg vet hva som ligger hvor i haugen - men litt upraktisk er det jo kanskje.

      Slett
  2. Altså; Jeg ser jo faktisk symaskinen din, da! ;)

    Mvh Siv

    SvarSlett
  3. Hehe, herlig! Spent på hva du skal lage for noe :)

    SvarSlett
  4. Det der ser så kjent ut det! Rotet altså! :)
    God og kreativ helg til deg!

    SvarSlett
  5. He, he, det bruker å være sånn når man har hatt en kreativ pause og skal igang igjen!!
    Kos deg med ryddingen og syprosjektet:)

    SvarSlett
  6. Jeg blir så glad og lettet når jeg ser slike bilder:) Det er jo forskjellig hvordan vi jobber best;) Lykke til med prosjektet!

    SvarSlett
  7. det er så deilig å se at andre også roter :)

    SvarSlett
  8. hehe. det der kunne vært bilde av pulten min. :) Nå som jeg har holdt på med dåpsinvitasjoner og bordkort har det skjedd i stua :p. Får vel kvinne meg opp og ta en sjau selv. Takk for motivasjon.

    SvarSlett
  9. Det kunne ha vært bilde av mitt arbeidsbord også, men der er det virkelig stablet i høyden! Mye, mye mer enn hos deg!

    SvarSlett
  10. Så flott at det ikke bare er meg som har ett slikt hobbyrom til tider♥

    Ha en flott uke
    Klem fra Lill

    SvarSlett
  11. ..om du plusser på 40 cm i høyden, så har du mitt arbbord.. det tar livet av kreativiteten desverre!
    ;) ..isbjørnen ble skikkelig fin, skikkelig proff!!

    SvarSlett