søndag 17. april 2011

Pynta til påske!

Jeg er ikke så begeistret for påskepynt har jeg funnet ut, men jeg samler (visst) på fargede egg, og i år har samlingen økt betrakelig med 3 små og et stort nytt egg. Jeg har stort sett bare pyntet på kjøkkenet, siden det er der vi oppholder oss for tiden. Resten av pynten skal dere få se i morgen kanskje?
Jeg skal jobbe fem dager før det blir påskeferie for meg, men da blir det fader meg ferie også! Jeg har våknet litt fra vinterdvalen, og pusser vinduer, rydder i kjøleskapet, klesskapet og har ekstremt mye tiltak i kroppen. Deilig! Bare å smi mens jernet er varmt, så tudelu!

5 kommentarer:

  1. Det var fint det, jeg sitter her og blogger jeg, i stedet for å vaske, rydde og pynte til påske...nei, nå må jeg skjerpe meg asså...ha en glad påske, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Kul påskepynting. Det er vel som i jula, man kan unne seg litt glitter? Gratulerer med en fin andreplass i Håndlaga og god påske. Og forresten, min erfaring er at man bør smi mens jernet er varmt, ja, plutselig er ånden blåst bort.

    SvarSlett
  3. Så utrolig gøy at du vant andreplassen i håndlaga:) Gratulerer!! Håper du får en fin påske, til tross for jobbing:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. God påske, i kjøkkenkroken! Misunner dere den altså!:)

    SvarSlett
  5. Påskepynten min i år er 1 – ett – påskeegg som jeg har fått av en venninne. Stusselig! Men jeg har påskeliljeløker på trappa, da. Veldig fint med ensfarga egg i grunn. God påske! :)

    SvarSlett