søndag 3. oktober 2010

Så flinke dere er, del 3!

Jeg får fortsatt mailer med rangler dere har laget fra oppskriften min, og jeg setter ENORMT stor pris på alt dere sender meg, så fortsett gjerne med det! (send til kapteinbiff@gmail.com, eller skriv en kommentar her med link til innlegget ,hvis du har din egen blog altså.)  Noen finner jeg også ved hjelp av google analytics, så jeg har nokså god oversikt over dere der ute ;)
Frk tingeltangel gjorde om oppskriften, og endte opp med denne søte bamsen!

 

3 kommentarer:

  1. Så fint den lille fyr sidder og kigger her fra din blog med sammen med de andre aber:-)
    -jeg takker mange gange for inspirationen til min hæklede legeabe, og for at du vil dele den fine opskrift på aben med os!

    Ha' en dejlig dag :-)

    Kærlig hilsen, Louise

    SvarSlett
  2. Tak for den fine opskrift, min svigermor har været i gang med hæklenålen :)

    http://marissesverden.blogspot.com/2010/10/fine-dabsgaver.html

    Kh Marie

    SvarSlett