fredag 3. september 2010

Trodde dere det var slutt?

Å neida, jeg hekler videre på aperanglene. Men jeg kjente veldig på at jeg måtte hekle aper hele tiden for å dekke etterspørselen, og så fort man lager mange like ting etterhverandre går man lett lei. Det skal jo være gøy dette her, og ikke være som en liten apefabrikk. Så det føles veldig godt å ha delt mønsteret med dere, og så glade som dere ble! Da vet jeg at det var riktig å gjøre det sånn. Og til alle som ikke kan hekle kan jeg fortelle at disse tre nå ligger i epla-butikken, og det kommer nok flere etterhvert også :)

4 kommentarer:

  1. Dei er berre heilt herlege!! :)

    Ville berre hinte om at den skjønne niesa di er med på bloggen min i dag! ;) Med rutete rygg...hihi. Ho og jenta mi er sååå skjønne saman! Gode venner! :)

    Ønskar deg ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Så bra! Det kan forresten hende at du får en tredje mannlig kjøper straks, siden kjæresten min har fått i oppdrag å kjøpe en rangle til hans kusines nyfødte sønn :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Hærligenminhet for nåken flotte rangler, og at du har tatt deg tid te å laga den flotte tutorialen da! Imponert!

    Eg fant deg via ditt tips om Polaroid på ein aen blogg, og glad e eg for det! For ein harlige blogg du har! Her blir eg jammen værranes, og legge meg te som følgar med ein gong :o)

    SvarSlett
  4. Nå tror jeg det er mange som ble både lettet og glade! Herlig trio!!:)

    SvarSlett