søndag 11. juli 2010

Ny kjøkkenkrok

Eller ny og ny, den har ihvertfall fått et nytt tilskudd! Vi var en tur på IKEA i går, og da fikk jeg kjøpt en ramme til dette bildet, som jeg nylig kjøpte på Etsy Mannen bak heter Berkley illustration, og jeg har lenge sikla på de fantastiske dyrene hans - uten å klare å bestemme meg. Nå endte jeg opp med denne dresskledde vaskebjørnen, og den er så søt! Kvaliteten på trykket er kjempefint, og det koster bare 10 dollar + frakt = røverkjøp!
Her er et par andre favoritter:



Så gjelder det bare å somle seg ut i boden for å hente hammer og spiker, og det er oftest det som tar lengst tid her i huset... I tillegg har bordet flytta på seg siden det forrige bildet ble hengt opp, så når kjøkkenet er ferdig ommøblert skal det bli skikkelig orden på dekorasjonene :)



Bildet som henger vedsiden av har jeg også kjøpt på etsy, det er designeren Zukzuk som har laget det. Det finnes i andre farger, og i tillegg har hun masse andre fine ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar