tirsdag 21. februar 2012

Noen som kan hjelpe Gunn?

Da jeg startet opp butikk på epla og blogg var Gunn (Maganda) en av de som hjalp meg masse. Tusen takk, Gunn! Nå er det sånn at hun i lang tid har ønsket seg en apebamse, men ettersom jeg har utviklet apeallergi kan jeg ikke hjelpe henne å lage en. Derfor har jeg gjort et engangsunntak for regelen om å selge mine produkter, så da spør jeg - Kan noen flinke heklere der ute tenke seg å hekle en ape til/for Gunn? Hun har nevnt at hun ønsker å gjøre en byttehandel, og her snakker vi muligheten til å gjøre et kupp! Sjekk ut eplabutikken :)  Jeg har selv en sminkepung som Gunn har laget som jeg er superfornøyd med. Skriv enten en kommentar til meg, send meg en mail på kapteinbiff@gmail.com eller legg igjen en kommentar på bloggen til Gunn.

6 kommentarer:

  1. Kanskje du må prøve immunterapi? Det gjør jeg nå for bjørk og gress. Jeg får megadoser av hvert slag inn i arma en gang i uka, og meningen er at man skal bli kvitt allergien. Kanskje man kan bli kvitt apeallergi også? Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, for ryggen min har slått seg vrang. Jeg har ennå ikke fått heklet apa jeg kjøpte mønster av deg til...

    SvarSlett
  2. Jeg skulle så gjerne hjulpet Gunn, men armen min og jeg er enda ikke helt enig om mengden håndarbeid jeg kan gjøre (lei betennelse som ikke helt vil gi seg). De apene er jo helt herlige, og jeg har fått så mange fine kommmentarer på de to jeg heklet til ungene:)¨

    Håper du og Gunn finner noen som kan hjelpe:)

    SvarSlett
  3. Kære Elise,
    Uha; abeallergi lyder ikke rart!
    Hvis jeg ikke havde så travlt, ville jeg gerne have trådt til med en hjælpende hånd. Har efterhånden hæklet mange af dine aber, og alle synes bare de er helt fantastiske!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Så kanskje hvis jeg får en ekte ape som jeg kan kose med hele dagen så blir jeg kvitt den allergien? Jaaa!

    SvarSlett
  5. Jeg har verken fått ape- blomster- eller pingvinallergi, så jeg kan gjerne hjelpe om du ikke allerede har mange som har meldt seg ;)

    SvarSlett
  6. så bra! jeg videreformidler kontakt med gunn :)

    SvarSlett