tirsdag 6. desember 2011

Pimp my iphone

Jeg har i lang tid irritert meg over den skitne ledningen til øreproppene mine til iphonen som lager knuter på seg selv hver gang jeg har den i veska eller lomma. Jeg har sett på flere heklede og strikkede varianter, og trodde det ville være løsningen. Men jeg klarte ikke å hekle en icord, og da ble jeg så skuffa. MEN - gjennom Craftgawker fant jeg en vanvittig fin blogg (kommer glatt inn på topp fem for i år), dama bak bloggen heter Helena og skriver bloggen Craft and Creativity. Ideen til å perle på høretelefonkabelen har hun igjen fått fra Cutoutandkeep. Og silikonetuiet som har holdt telefonen min i live i over to år etter utallige fall i bakken kommer fra Burgerplex. Nå har jeg den gladeste telefonen i byen :)

4 kommentarer:

  1. Kreativt! Ser ut som en tålmodighetsprøve også. :-)

    SvarSlett
  2. Vad snyggt det blev!!! Nu har du verkligen byns snyggaste telefon. Och tack för dina fina ord. :-)

    SvarSlett
  3. Ikkje verst :) Veldig lurt!

    SvarSlett