mandag 15. august 2011

ukens bokmerkedypdykk - uke 33 : kleenexholder

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Tanken bak er at jeg har så utrolig mange gode tips (syns jeg selv, da) som er for gode til å ikke skulle spres. For tidligere uker - sjekk her.
Det finnes flere varianter av denne, men jeg fant denne først og jeg syns den ser ut som den funker. Jeg har blitt så gammel at jeg alltid har kleenex i veska, og jeg kjenner veldig behovet for en kleenex-pung. Kanskje en som kan matche sykepleierpungen min? Denne har jeg funnet på skiptomylou.

Hvis du vil spare på bokmerket, og bruker pinterest eller andre typer tjenester hvor du tar utgansgpunkt i bildet i innlegget, er det fint om du går til linken over og linker direkte til kilden, slik at bildet ikke ser ut som det kommer fra min blogg, for det blir litt feil. (Hva er pinterest, sier du? Det er en måte å bokmerke fine ting du finner på nettet. Istedet for å bokmerke en link/adresse bokmerker du bilder, hvor linken til stedet du har funnet bildet følger med).

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt eing med deg, du har mange gode ideer!
    Ha en finfin tirsdag!

    SvarSlett
  2. genialt! snuste videre på dine gamle bokmerkedypdykk (wow - for et ord...) Masse spennende og kreativt her. Jeg kommer tilbake :)

    SvarSlett
  3. super god ide, du inspirerte meg til og lage en litt større variant til lillegutts våtservietter, nå bor de inni en kul holder med blå traktorer på:)

    SvarSlett