tirsdag 7. juni 2011

Rosa lampe til salgs (solgt)

I dag kom jeg hjem til et vindu som hadde blåst opp, og til de av dere som bor i Oslo kan kanskje gjette hvor mye vann som hadde kommet inn. Men dermed fikk jeg en god unnskyldning til rydde, jeg har en haug med vesker og kjølebager og alskens som lå opp vannet som nå har fått plass på sine nyopphengte knagger her og der. I haugen lå også denne rosa herligheten av en lampe, som jeg kjøpte på QXL for lenge siden, men som jeg aldri ble helt fortrolig med. Skjermen og selve greia er laget av plast, mens stanga er av messing. Jeg er ikke helt inne i lampe-terminologi, men håper dere ser på bildene hvordan den er. Den er gammel, så plasten er litt gulnet. Fordi kontakten er ujordet har jeg aldri fått prøvd om den faktisk virker, men den forrige eieren forsikret meg om at den var i orden. Kontakten kan enkelt byttes til jordet går jeg ut ifra.
Jeg har ingen steder å gjøre av den, og hvis noen av dere har lyst på den skal dere få den. Jeg tenkte 100 kroner pluss porto. Ellers er det bare å hente den hvis du bor i Oslo. Send mail til kapteinbiff@gmail.com :)

5 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Nydelig lampe..Hadde jeg hatt en plass til den skulle jeg kjøpt den:)

    Lykke til med salget:)

    Klem linda:)

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Ahhh, for treig jeg, men den var heerlig!! Skulle gjerne hatt den, ja :)

    SvarSlett
  3. Så funky lampe!
    Men jeg likte enda bedre trådsnelle-knaggene dine!
    Utrolig kult!
    Og jeg liker denne bloggen, masse morsom inspirasjon!

    SvarSlett
  4. å, jeg var også for treig. Hadde vært perfekt på hobbyrommet...

    SvarSlett