lørdag 26. mars 2011

Takk for sist, kjære pult!

Ettersom rotet har tårnet seg opp har jeg flyttet Kaptein Biff-tingene mine inn på spisebordet, og jeg kan ikke huske sist jeg satt på kontoret med noe som helst. Men nå kommer sola og lyset og varmen, og nå er det veldig hyggelig å være der inne igjen. Når det er ryddig.
Men for å få det ryddig måtte jeg frem med spaden for å rydde opp litt, og da jeg kom langt nok ned i materien viser det seg at jeg ikke har brukt denne pulten siden lenge før jul, denne konklusjonen har jeg kommet til basert på juletingene som lå nederst...
Jeg har også klart å karre til meg såpass mange stoffer at jeg har måtte gjøre litt om på oppbevaringen, og nå føler jeg for å sy litt! Og jeg vet jo hvor lenge den lysten pleier å vare, så det er bare å frese igang maskinen! Det vil si, jeg må bare bake og hekle litt først, men etter det igjen...

Tusen takk for alle de koselige kommentarene på dørskiltet, det var jammen meg gøy med så voldsom respons på noe gamle greier :D Og så har jeg fått noen awards de siste dagene, tusen takk for det også! Dere er fantastiske alle som en! God helg!

5 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaaa.... Elsker det!! Gid jeg havde plads til en helt krea-arbejdsplads :) Jeg sidder bare midt i spisestuen, så man må spise i sofaen, når jeg arbejder hahaha...
    Ih, så fint altså!

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Det er deilig nå man først har tatt tak ;) har selv sortert ALT garnet mitt i dag - og jeg gremmes...Det er for mye av det :)
    Ha en kreativ lørdag!

    SvarSlett
  3. Jeg har vært med på klesbytteparty, og skal arrangere lekebytteparty for 5 5-åringer her på mandag, men det som hadde vært noe for oss kreafolk hadde jo vært et kreabytteparty...

    Fikk bare denne assosiasjonen nå når jeg ser din ryddige arbeidsplass og tenker på mitt kreative kaos her. Bruker jo halve tiden på å lete etter ting når jeg trenger noe. Det trenger jo ikke være sånn, jeg burde bare få ut finger`n å organisere det slik som deg. Jeg kjenner at det hadde vært mer attraktivt å begynne med noe også, hvis man ikke måtte lete gjennom hele leiligheten først....

    Ja, ja....sånn er det...
    Ha en strålende solfylt lørdag! :)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg også rydda pulten ;) herlig! og du har jo så mange fine detaljer på hyllene. Virkelig et kreativt pusterom!

    Og du - skiltet under var virkelig fantastisk!! Gleder meg til å se hva du skal sy ;)

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så flott!! Likar den ideen din med stanga til å ha bånd på. Den skal eg kopiere og ha til bånda mine på hobbyrommet mitt. Nydeleg dørskilt og flotte muffinsar i innlegga under. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett