torsdag 1. juli 2010

Pakkedryss

I perioder går jeg litt amok med nettshoppingen, og da føles det som jul og bursdag på en gang når pakkene dumper ned i postkassa. Det at jeg bestiller mange ting på likt kombinert med en postmann som jeg har inntrykk av at samler opp posten min og leverer den kun et par ganger i uka gjør det ekstra gøy. Noen ganger går det mange dager uten et eneste brev, og så kommer det plutselig masse post. Her er rekorden.... (10 brev/pakker?). Her har den snålingen av en postmann virkelig jobba hardt med å trøkke alt nedi postkassa. Tok en telefon til posten den dagen...

I går kom det "bare" 4 brev/pakker...

Med litt varierende grad av interessant innhold, men pakker er pakker! Særlig den ene var feiende flott, den inneholdt 4 små stykker med stoff som jeg bestilte fra Fabric Rehab. Likte særlig det røde med gule og hvite blomster. Jeg vet ikke ennå hva jeg skal bruke det til... Men sånt er jo alltid greit å ha liggende, sant! Betalte ca 130 kroner inkludert frakt, og hvert stykke er en kvart meter, så det er ikke store greiene - men man kan jo alltids bestille mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar